One Hell of a Story to Tell
His deckhand crushed by pots, Captain Rip charges into the Arctic storm to attempt the riskiest USCG helicopter rescue in recent history. John fights to save the Time Bandit at anchor, while Sig takes his first Norwegian rogue wave, flooding the Staalbas.