To the End of the Earth
In the Winter premiere, nautical weather slams the fleet as Josh and Casey race north in hopes of beating the coming ice pack. Sig and Keith attempt to find common ground, and on the Time Bandit, Johnathan finds his co-captain a bit wobbly. 300th episode.