Avian Apocalypse
The Cornelia Marie crashes into the ice pack when the greenhorn on watch falls asleep at the wheel. Jake's crew experiences a stunning phenomenon when a flock of seabirds bombards the Saga. Wild Bill tackles an unsafe sea state on the Summer Bay.