Sailor's Delight
In an epic Fall season finale, Clark scuttles Sig's partnership with Harley to get home for the birth of his and Mandy's baby. An orca leads the Cornelia Marie to the season's best pots. When John's autopilot fails, Jake is the star that leads him home.