Cold Hard World
On the Saga, Sean Dwyer joins Jake for a high-risk trek west to Adak Island. Rick attempts a dangerous shortcut through the treacherous tides of Unimak Pass. Sig’s deckhand Lauritz takes a brutal fall while Johnathan bids farewell to a lifelong friend.