Beware the King Tide
As a monumental king tide amplifies the sea state, Johnathan drives the Time Bandit into towering waves to haul the riskiest set of his career. Jake faces a potentially unstoppable magnesium fire, while Sig deploys evasive maneuvers to defend his catch.