Last Stand of John Hillstrand
In the penultimate episode of Season 19, Johnathan scrambles to save his pots from a Bering Sea grave. Sig revives a decades-old fishing computer to find a Bairdi hotspot, while Jake's manpower shortage forces him to put his niece on the hydraulics.