Amazing Grace
Sig buries his beloved mother and the last of his family's pioneering generation. Sean Dwyer joins forces with Rick Shelford but the two captains don't see eye to eye on rules. Jacob fights back on the Wizard and finds no safe harbor from Captain Keith.