Burnt Bridges and Bitter Truths
At a family dinner, Andrei spirals out of control. Jess confronts Colt about Vanessa. Karine gives Paul a final ultimatum. Asuelu's family turns on him. Larissa and Eric reopen Pandora's Box. Angela asks Michael to make a big decision.