Hell Hath No Fury
Colt is caught red-handed. Sparks fly between Elizabeth's family and Andrei. Larissa and Eric spiral into chaos. Kalani and Asuelu endure a travel day from hell. Angela finally comes clean to Michael. Syngin's overjoyed to escape America.