To Love and to Obey?
Elizabeth's brother threatens her wedding with Andrei. Kalani and Asuelu's families go head to head. Angela receives shocking news. Paul and Karine say their goodbyes. Larissa's surgery does not go as expected. Colt turns over a new leaf.