She's a Wolf
Elizabeth's new discovery threatens the wedding. Colt finally comes clean to his mother. Karine discovers more about Paul's America. Angela is desperate for a witness. Larissa makes a surprising call. Kalani and her mother go head-to-head with Asuelu.