Yhwach reaches the Royal Palace. Accompanied by Haschwalth and Uryu, the Quincy King advances toward the Greater Palace when they are stopped by Senjumaru Shutara of Squad Zero. Shutara orders the Soul King's Blades to take out the uninvited guests.