Ichigo and the Soul Reapers try to stop Yhwach upon learning that his real target lies within the Royal Palace. But they are thwarted by Uryu, who stands in Ichigo's way so that Yhwach can go to the Royal Palace. Ichigo is shocked by Uryu’s betrayal.