Ikkaku, Yumichika and the Arrancars fight off Giselle's zombies. But the group is shocked when Giselle reveals her next pawn, Captain Hitsugaya of Squad 10. The zombified Hitsugaya cuts down Ikkaku, Yumichika and Charlotte, then goes after Mayuri.