Kenpachi defeats Gremmy but is struck by Candice's thunderbolt attack. Meninas, Giselle and Liltotto join Candice to take down Kenpachi. The Soul Reapers fight back to protect their captain but are quickly wiped out by the four girls' awesome powers.