Captain Ukitake and Captain Kyoraku face the punishment meted out by Head Captain Yamamoto's Zanpakuto. After coming to Ichigo's rescue, Yoruichi learns that her encounter with former subordinate Soi Fon is going to be much more than just a scuffle.