Rukia and the others discuss how the Bounts are fighting with more power than ever. Yumichika discovers the cave in which Kariya and his gang are hiding. Rangiku, Izuru, Shuhei and Yumichika enter the cave where one Bount, Ugaki, has set up a trap.