Ichigo releases his Bankai upon Kariya. Byakuya also releases his Bankai, but he and Ichigo are not in sync and can't harm Kariya. Deadlock. Suddenly, someone attacks with immense spiritual pressure. She calls herself Rantao, the creator of the Bounts.