When Jin Kariya reveals that the true mission of the Bounts is to destroy the Soul Society, Ichigo is shocked. Unable to release his Bankai, Ichigo is attacked by Kariya and is unable to move. Kariya takes Ichigo's Zangetsu from him and points it at him.