Amikor Deb, a lelkész váratlanul meg akar vele beszélni valamit, Joel a legrosszabbtól tart. Kevés a pénzük, ezért Sam kreatív megoldást talál a közelgő kukoricabetakarításra, később pedig kérdőre vonja Ricket.