Tornádó közeleg, Sam azonban egy másfajta viharra készül, amikor elmondja Triciának az igazságot Rickkel kapcsolatban. Joel hirtelen ötlettől vezérelve örökbe fogad egy kutyát, és ennek kapcsán rájön, hogy többet vár az élettől.