A második polgárháború (HBO)
Jim Farley, Idaho kormányzója úgy dönt, hogy az új bevándorlókat csak úgy tarthatja távol, ha lezárják a határokat. Az elnökkel szembeszegülő kormányzó tervének megvalósításához a buzgó, önkéntes milicistáktól kap segítséget.