Szerető párok (HBO)
Egy doktornő magányos, mert sebész férje a munka megszállottja. Viszonyt kezd egy fiatalabb férfival, aki viszont egy tévés időjóslánnyal kavar.
Egy orvosnő magányosnak érzi magát, mert sebész férje a munka megszállottja. Viszonyt kezd egy fiatalabb férfival, aki viszont egy fiatal tévés időjóslánnyal kavar. Ezután a lány és a sebész is viszonyba kezd.