Egy karácsonyi látogató azzal fenyegetőzik, felborítja Julien életét, míg egy új barát arra készteti Zoyát, hogy saját útját járja. Egy bombameglepetés előtt Kate, Jordan és Wendy a Pletykacica irányításáért küzd.