Amikor a Pletykacica ellene fordítja az egész várost, Julien Zoyára támaszkodik az igazság keresésében. Eközben Kate és Jordan megpróbálnak túljárni a munkatársaik eszén, Audrey és Aki elméje kinyílik, Max pedig megpróbálja megtalálni a hangját.