Halloween közeledtével Zoya és Julien úgy döntenek, hogy összeállnak. Eközben egy közeli iskolában történt incidens miatt minden szem a Pletykacicára szegeződik, emiatt Kate megkérdőjelezi a jövőjét. Audrey pánikba esik az élete miatt.