Miközben Zoya vendégeket gyűjt az éves barátnapi lakomára, Julien és Obie eltüntetik a nyomokat. Eközben Kate és Jordan Rafa ultimátumával szembesülnek, ami azzal fenyeget, hogy a Pletykacica egyszer és mindenkorra összeomlik.