Siobhan vívódik, hogy leleplezze-e Lucast, vagy megőrizze a titkát. Brock dühöng, amikor megtudja, hogy a volt barátnője, Emily Proctor anyjának az ápolónője. Chayton támadásra készíti fel a hadseregét.