Az FBI rajta akar ütni a Redbone-táboron a vadonban, de Lucas nem vehet részt az akcióban, ezért úgy dönt, a saját szakállára üldözi Chaytont. Rebecca kénytelen elviselni, hogy Proctor rendreutasítja.