Mission: Impossible - Fantom protokoll
Ethan Hunt ügynököt és csapatát összeesküvéssel és terrorakció elkövetésével vádolják. A Fantom-protokoll életbe léptetésével mindnyájan törvényen kívüliekké válnak. Hunt pénz és mindenféle támogatás nélkül próbálja tisztára mosni nevét.