Mission: Impossible - Titkos nemzet
Miután a CIA megszünteti Ethan Hunt elit szervezetét, az ügynöknek és csapatának versenyt kell futnia az idővel, hogy megállítsák a Szindikátust, az áruló ügynökökből alakult veszélyes globális hálózatot.