Bad Boys: Mindörökké rosszfiúk
Marcus Burnett és Mike Lowrey nyomozóknak új kérdésekkel kell szembenéznie, amikor csatlakoznak a miami rendőrség újonnan létrehozott elit csapatához, az AMMO-hoz, hogy elkapják Armando Armast, az Aretas drogkartell kegyetlen vezetőjét.