Pókember: Idegenben
Peter Parker a barátaival, Neddel, MJ-vel és a bandával európai vakációra indulnak. Ám Peter elvállalja, segít Nick Furynak felfedni az elementál támadások hátterét. Találkozik a rejtélyes Mysterióval, akiről nem tudni, barát vagy ellenség.