Amikor Sheldonnak egyetemi kurzust kell tartania, Howard mindenkit meglep azzal, hogy feliratkozik hallgatóként. Eközben a Penny és Bernadette közötti feszültség lehetőséget kínál Amynek arra, hogy egyszerre mindkettejük bizalmasává váljon.