Howard felkavaró híreket kap, miközben mindenki Stuart képregényboltjának újranyitására készül. Penny megtanítja Sheldonnak, hogy hogyan engedje el a dolgokat, de nem tudja megfogadni a saját tanácsát, miután megtud valami dühítő dolgot Amyről.