Az állatkereskedésben tett látogatás veszekedéssel végződik, amikor Amy megtudja, hogy Sheldon jelentkezett a Mars kolonizációjára. Leonard egy nagyon is felnőtt termékkel lepi meg Pennyt, Rajot pedig rajtakapják, ahogy Emily lakásában leskelődik.