Paul
Henry and Fuzz head for Malvern to visit Paul, the owner of dozens of Japanese motorbikes. The highlights include a pair of first edition Honda Fireblades and a superfast Yamaha V-max, but there’s also a rare British Velocette Venom hiding in the corner.