Norman
Henry and Fuzz are in Suffolk with lifetime petrolhead Norman. His shed is stuffed full of vintage cars, film props and classic Mercedes saloons. Fuzz fancies a space age engine-tuning machine, Henry is smitten by a custom built speedway bike.