Robin
Henry and Fuzz drive over to Robin in Ledbury. He’s helping his dad sell a beautifully restored collection of British motorbikes and cars. Fuzz waxes lyrically over an Austin 10 saloon, Henry’s more interested in a flock of Bantam bikes.