Alan
Henry and Fuzz meet collector extraordinaire Alan in Norfolk. He’s got sheds full of rare Harleys and British bikes, as well as several muscled up hot-rods and piles of automotive junk. Fuzz wants four wheels, but Henry wants two. What will they decide?