We Gonna Party Like It's Your Birthday
Aaliyah throws off Lilly's wedding planning when she comes down with the flu. Tension between JJ and Dalanie rise. Emalee is terrified to have a C-section, but gives birth to a healthy baby. Kayleigh's able to schedule an induction, but Graham is MIA.