And the Old Folks Wished Them Well
Lilly asks Kim to help her with school drop-off as Lawrence works. Aniyah and Dakwon bring their families to an ultrasound. Things take a turn as Aniyah ends up in the ER. Emalee tells her dad about her plans to move in with Nate's family.