Preeclampsia
Aniyah starts to feel sick and goes to the ER. Lilly and Lawrence host Christmas dinner for their families and make a big announcement. Kayleigh and Mandy prepare and throw Kayleigh's baby shower, annoyed that Graham and Bekki aren't very involved.