The Old Man and the C-Section
Kayleigh has a successful C-section, and welcomes baby Easton. At her bachelorette, a surprise stripper makes Lilly uncomfortable and infuriates Lawrence. Emalee and Westley have moved out of Taryn's, putting Nate in the middle.