Before the Pop: Twin Peaks
After being sucker-punched, Dexter developed a large mass that protrudes from his jaw. Zaria hopes her son might avoid the multitude of tiny face bumps that seem to run in her family. Tracie and Stacie are twins with matching head bumps.