Before the Pop: 100 Lumps and Counting
Luke has hundreds of lumps on his body that he has been hiding from his in-laws for over nine years. A trio of skin conditions cause Tanisha tremendous stress. John has been avoiding family gatherings since being teased about the huge lump on his neck.