Before the Pop: Split Decisions
Shakisaha's earlobe split in half during a failed body modification attempt. After recovering from a flesh-eating disease, Kelly Ann developed a huge leg growth. Terrified of doctors, Dennis has gone 30 years without seeking treatment for his head bumps!