Before the Pop: Video Chat, Pop, Splat!
Due to the global pandemic, Dr. Lee has started consulting with her patients through video chat. Monica's big, bumpy birthmark is taking over her neck. Shane has a firm bump precariously near his eye. Ellie's psoriasis is so severe that it clogs her ears.