MarkKim + Chef Nooror
Drawing from 40 years of experience, Chef Nooror helps Mark and Kim curate a varied menu that satisfies their contrasting palates. While their tastes may be different, Nooror's yummy menu of crab curry and sticky rice is sure to bring them together.